Att aldrig ge upp

Enis

Aktiv medlem
Lite inspirerande läsning som kanske kan vara motiveringshöjande för Thaidamer/thaimän påväg in i det svesnka sammhället: Att aldrig ge upp

Att aldrig ge upp 1.webp
Att aldrig ge upp 2.webp
Att aldrig ge upp 3.webp

/Enis

Tack för en intressant artkel! Utan dig hade jag aldrig fått chansen att läsa den. :wai:

Hoppas den där professorn har läst den också, och kontemplerat över sina färdigheter inom rådgivning. Det kan han nog behöva. ;)

Jag visade artikeln för barnen här hemma för att sporra dom lite. Ingenting är omöjligt om bara viljan finns. En riktig solskenshistoria måste jag säga.

Lite inspirerande läsning som kanske kan vara motiveringshöjande för Thaidamer/thaimän påväg in i det svesnka sammhället: Att aldrig ge upp

Att aldrig ge upp 1.webp
Att aldrig ge upp 2.webp
Att aldrig ge upp 3.webp

/Enis
Jätteroligt att läsa positiva artiklar när folk lyckas trots svårigheter.
Även bra bevis på att det är ingen skillnad på intelligensen på folk o folk fast öite extraplus för honom som visar omtanke på thaivis.
Mycket älksvärd man denna Kaj Eman.

Dr Kaj Eman är en kompis till mig frugan.....bor nästan grannar.....sympatisk kille....har haft många roliga träffar med honom...o även hans sambo som också är läkare är trevlig o lättsam....

Dr Kaj Eman är en kompis till mig frugan.....bor nästan grannar.....sympatisk kille....har haft många roliga träffar med honom...o även hans sambo som också är läkare är trevlig o lättsam....

Hälsa honom nästa gång ni ses att hans arbete sprider glädje utanför sin innersta sfär, både här, på Maipenrai samt några till ställen.

Fick artikeln i från min mor som även hon är Doktor

/Enis

Ska göra det Enis.....träffar nog honom nästa helg .......Du har rätt när du säger att han är en glädjespridare.......Det är han.....:)

Tillbaka
Topp