TS fråga. Varför "Awaiting moderation" i inlägg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du hade kanske snuskiga tankar? ;) Jag vet faktiskt inte men man kan inte vara spärrad i en tråd som inte finns.
Tråden finns... Jobb för en Thaikille 20 år i Korat? Meckare , inlägg 11.
Varför tutade det då "rött" i TS varnings system gällande mig? ;) Och inlägget stoppades.. Inlägget kom fram efter ett par timmar efter att jag skrivit denna tråd gällande frågan, om vad "Awaiting moderation" är för något.
Jag förstår om någon skriver otrevliga ord eller kränkningar. Men att ett tack till en på TS spärras får mig att fundera lite. I så fall ligger det någon form av spärr mot mig personligt.. Eller ett fel i systemet.. :)
Andra trådar funkar.. Men just den tråden var jag spärrad på. Min egen tråd.

Pepsi, snälla, älta nu inte detta, lägg detta bakom dig, gå vidare, risken är att det blir Du som får flera gula kort och sedan kommer som ifrån en klar, mulen himmel, och helt plötsligt har Du ett rött kort och uppvisad på läktaren, sen kan väl även jag tycka att en del kommentarer är till för att störa/skapa lite osämja, dessa kommentarer har inte ett uns med tråden att göra, sluta provocera Pepsi, Tack

Pepsi, snälla, älta nu inte detta, lägg detta bakom dig, gå vidare, risken är att det blir Du som får flera gula kort och sedan kommer som ifrån en klar, mulen himmel, och helt plötsligt har Du ett rött kort och uppvisad på läktaren, sen kan väl även jag tycka att en del kommentarer är till för att störa/skapa lite osämja, dessa kommentarer har inte ett uns med tråden att göra, sluta provocera Pepsi, Tack
Min goa @Ubon ! Jag älter inte... Jag vet jag har både gult och rött kort redan... Bara de 3-4 som skapar bråk får green card.. ;)
Skall jag bli utvisad för att jag ställer en teknisk fråga??? :mad::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Varför? Är det provocerande att ställa en teknisk fråga om hur det fungerar på forumet? Och jag får röd varning?
Vi bor väl inte i Nord Korea? Där frågor censureras??? :confused:
Jag fattar din poäng @Ubon ! Man skall hålla käften och de som provocerar skall man gulla med.
Sorry jag ställde en teknisk fråga... En uppmaning till andra på TS!!! Gör inte det.. :(

Min goa @Ubon ! Jag älter inte... Jag vet jag har både gult och rött kort redan... Bara de 3-4 som skapar bråk får green card.. ;)
Skall jag bli utvisad för att jag ställer en teknisk fråga??? :mad::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
Varför? Är det provocerande att ställa en teknisk fråga om hur det fungerar på forumet? Och jag får röd varning?
Vi bor väl inte i Nord Korea? Där frågor censureras??? :confused:
Jag fattar din poäng @Ubon ! Man skall hålla käften och de som provocerar skall man gulla med.
Sorry jag ställde en teknisk fråga... En uppmaning till andra på TS!!! Gör inte det.. :(
Ge dig nu, du fattar ju inte signalerna. Tålamodet börjar tryta, du har fått svar. Låt oss alla få en lugn helg!
Tolka mina signaler rätt och du slipper båset! :wai:

Tack Pepsi, jag har läst ditt senaste inlägg, även tidigare inlägg, lite bekymrad blir jag när jag ser, att Du inte inser ditt bästa, nu är det dags för Ubon att byta om till målvaktskläderna, vi har match ikväll, Sorkarna mot Strutsarna, får jag en stund över så lovar jag att jag ska vinka till dig när Du sitter på läktaren, ha det gott Pepsi...Ubon

Senast ändrad:
Tack Pepsi, jag har läst ditt senaste inlägg, även tidigare inlägg, lite bekymrad blir jag när jag ser, att Du inte inser ditt bästa, nu är det dags för Ubon att byta om till målvaktskläderna, vi har match ikväll, Sorkarna mot Strutsarna, får jag en stund över så lovar jag att jag ska vinka till dig när Du sitter på läktaren, ha det gott Pepsi...Ubon
Lycka till i målet @Ubon ! Jag sitter nog på läktaren och hejar på dig!! :)
Jag tillhör nog sorkarna... Det strutsarna äter och skiter ut resterna av.. ;) :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ge dig nu, du fattar ju inte signalerna. Tålamodet börjar tryta, du har fått svar. Låt oss alla få en lugn helg!
Tolka mina signaler rätt och du slipper båset! :wai:
Får jag fråga vad jag gjort för fel om jag frågar om varför jag blivit stoppad innan i tråden:
Jobb för en Thaikille 20 år i Korat? Meckare , inlägg 11.
Hoppas denna fråga inte tas som provocerande..
Jag startade INTE tråden för att tjafsa... Utan det var en fråga som drabbat mig. INGEN har svarat varför jag blockerades i mitt inlägg. Bara ett generellt svar om att det kunde bero på snusk mm... Vilket jag inte skrivit.
Nu har jag plötsligen blivit den som provocerar i tråden... Hur kan man tolka det så?
@Kycklingen gillade tydligen några inlägg från någon... Hon om någon kunde väl då svarat på varför jag är en varningsklocka i tråden jag skrivit.. Och blockades..
Jag vill inte tjafsa utan bara bli behandlad på ett trevligt sätt.
Skall jag hamna i båset eftersom man inte svarar på en fråga och en del personer stör/skapar osämja på det jag skriver? VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL i tråden? :wai::wai::wai::wai:

Ha det gott!!

MVH
PEPSI

Pepsi måste nog vara den tjatigaste jävel jag stött på någonsin på ett forum.
Är han lika tjatig hemma så tycker jag synd om hans närmaste.............

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp