Mr kinkhao
Aktiv medlem
Hej! Trött på duvor vi får fixa undertak på altan och garage och takfötter fick ett bra pris 120/kvm än så länge blir det ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Trött på duvor vi får fixa undertak på altan och garage och takfötter fick ett bra pris 120/kvm än så länge blir det ok
Jag brukar skjuta på dom i bland men bäst att göra så dom inte trivs!Kolla alla grannar som matar duvorm ofta äldre kärringar, och ta ett snack med dom.
HejJag brukar skjuta på dom i bland men bäst att göra så dom inte trivs!
Äter man risråttor så går väl en duva ner oxå. Det gäller att bli kompis med lokalbefolkningen och att inte sticka ut.Hej
Ät upp dom.
Mvh isan lover
HejÄter man risråttor så går väl en duva ner oxå. Det gäller att bli kompis med lokalbefolkningen och att inte sticka ut.
Har jagat i många år och har ätit duvbröst både stekta och rökta men i Thailand får dom vara.Hej
Ät upp dom.
Mvh isan lover
HejHar jagat i många år och har ätit duvbröst både stekta och rökta men i Thailand får dom vara.
Jag har inte sett att dom äter duvor här all annan sorts fågel äter dom om dom hittar några.Hej
Ja duva är en delikatess i Europa och serveras på alla gourmet restauranger av hög klass i länder som Frankrike och Italien, även här i Sverige äter man duva och jag rankar duvbröst högt. Det skjuts duvor här på ön också.
Var på en 7 rätters middag med en kund i en medeltida slottsliknande byggnad när jag var på jobb i Italien, där var en av rätterna just duva, mycket gott.
Mvh isan lover
För varmt här har ingen kyl som är bra för duvor bör hänga några dagar så dom inte är så sega.Hej
Av vilken anledning avstår du att äta duva just i Thailand ?
Mvh isan lover
HejJag har inte sett att dom äter duvor här all annan sorts fågel äter dom om dom hittar några.
HejFör varmt här har ingen kyl som är bra för duvor bör hänga några dagar så dom inte är så sega.
Grannarna?Jag brukar skjuta på dom i bland men bäst att göra så dom inte trivs!

Får väl försöka att låta bliGrannarna?![]()
Äter man risråttor så går väl en duva ner oxå. Det gäller att bli kompis med lokalbefolkningen och att inte sticka ut.