Nä, du har absolut rätt Salomon, vi skall inte stänga trådar, vi skall inte censurera trådar och vi skall inte förvägra någon att berätta eller förtälja något, i det har du rätt. Förstår att du tycker att jag är polis, har all förståelse för det! Men som du säger att det du håller på och leker med inte har med den Thailändska kulturen är i högsta grad felaktig, det har absolut med att göra med den thailändska kulturen.
Min fråga är fortfarande, varför tror du att ditt cybersex är intressant för oss alla andra i detta forum, det har du inte svarat på ännu?
Sen har jag en fråga till, hur respekterar du de thailändska folket?
Sen är det så att många kulturer är det inte kutym att prata i dessa termer och kanske ibland att man borde tänka en gång mer innan man skriver.
Med det inte sagt att man inte får skriva vad man vill, jag har full förståelse för dig och ditt skrivande, men det finns saker i den Thailändska kulturen som kanske man ibland skall respektera, många länder i världen är inte som Sverige, Sverige kan vi tala om hur som helst. Jag tror att i detta forum finns många Thailändare som läser.’
Mvh Peter